i´m back!!!

2012-06-13, 23:49:32 / Kategori: Allmänt
nu är jag tillbaka, skönt me ny dator! nu blire mkt bilder från allt inflyttningsfest, studenten och så... inatt blir första natten jag sover i mitt nya hem! så nu känns de ba bra.. måste packa upp massa kläder och så bara..men de hinns med imorgon, ska snart lägga mej :)

i helgen blir det även holmön, hoppas på nice väder så man äntligen kan börja få lite färg på kroppen!

idag har jag faktiskt vart sliten..usch, men de vare värt! studenten var över förhoppningarna :D började me frukost hos linn sen gick vi till skolan och fotades å så sen kyrkan, sen utsläpp och hem å fika å fira! tack alla för fina pressenter :) sen middag hos linn och förfest! blev många turer fram och tillbaka till vännäs igår kan ja lova :P sen blev det five och taket! nice.. men blev rätt tidig kväll för min del men kul hade ja! ;) kommer sakna er klassen, vi måste dra nått senare! :)

bilder från STUDENTEN!! :D har många fler men börja me dessa!

























Sara

GRATTIS TILL STUDENTEN GUMMAN! <3 Hoppas allt e bra, vi ses väl småningom! :D



2012-06-14, 21:37:09 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?