jahapp

2011-09-28, 14:42:54 / Kategori: Allmänt
då vare onsdag..veckorna bara flyger förbi.. :P ikv ska jag och träffa min "brukare" + familjen och jobba nån timme! jag har nämligen skaffat mej ett extrajobb som ledsagare 2 gånger i veckan! :) blir spännande.. imorn har jag sovmorgon men måste dock till skolan denna torsdag för vi var tvungen att vara med på en föreläsning, annars brukar vi vara lediga ju.. nu taggar jag HELG, vi tjejer har hyrt lokalen igen på lördag så de blir nicce! :D


äntligen en ny väska!

Sara

Okej :) Ja det ska vel närma sej med flytten så vi kan ju fara och kolla hur det ser ut åtminstone. Jag jobbar då helgen 5-6 november.. :/



2011-09-28, 16:08:43 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?