halloweenklädsel!?

2011-10-26, 15:41:36 / Kategori: Allmänt
DRYGT säger jag bara, fick nyss veta att man måste klä ut sej för "vanliga" kläder accepteras inte..jag & malin som har njutit av att slippa dom problemen om vad man ska klä ut sej till som alla har..tur man ska på stan imorn, gäller att hitta nått då! men blir ändå kul! ;)


Sara

"På lördagskvällen kör vi Olivers legendariska Halloween-tema! Vi spökar ut hela lokalen och spelar lite rysligare musik. För att ni ska smälta in i omgivningen ser vi gärna att ni även spökar ut er! :D "

Så det är väl inget MÅSTE men alla klär ut sej om jag förstått det rätt. Har själv ingen aning vad jag ska klä ut mej till och vet inte alls om jag hinner köpa något. Men det behöver ju absolut inte va något komplicerat. :) Vore det inte bra om jag körde den kvällen så får ni festa för er själva så kör jag hem er? :D



2011-10-26, 16:22:30 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?