vill bli frisk!!!

2011-03-16, 10:25:31 / Kategori: Allmänt
hatar att vara sjuk :( är fett förkyld & ha haft feber fram och tillbaka. blääää! detta är första dan jag orkar sitta vid datorn faktist, därför jag inte har bloggat.. :P har endast legat i soffan och sängen. aja jag har typ ångest för jag inte kan träna på typ hela den här veckan :( känner mej som en slö nånting?
känns också jävligt dumt att vara borta första veckan på praktiken..men de kan inte ja rå för..nu ska ja göra frukost sen lägga mej i soffan som vanligt! bloggar igen när jag är frisk/friskare :P


en bra film!

Sara

Visst e hon! :) Jaa, det känns lite tråkigt att avboka resan, men ändå bäst såhär.

Jag skulle gärna vara sjuk typ 3 dagar nu, vill bara sova och ligga i sängen ett tag och inte ha några måsten.. Men du, krya på dej! :)



2011-03-16, 19:50:12 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?