torsdag!

2011-03-03, 15:36:12 / Kategori: Allmänt
slutade halv 10 idag! värt!? fick bara nummer å sånt till praktikplatsen...så ska väl snart ta och ringa dit! :P efter vi hade slutat tänkte jag & sandra gå å äta när matan öppnar 10.40 som vi alltid gör! men nu får liljaeleverna inte äta fören 11.20 eftersom dom som går i 7-9an har ingen egen matsal, så det stog 4 & ibland 5 lärare och vaktade utanför matan, helt j*vla sjukt! skaffa en egen j*vla matsal!!! fan va arg man blir..ska man måsta sitta å vänta i 100 år för att få gå & äta när man slutar tidigt!? j*vla skit skola säger ja bara!!!!!! aja efter vi hade fått mat så for vi med malin på maxi å shoppade lite! :) då vart humöret lite bättre igen! och jag har även fått LOOOOV nu! :D slipper skolan i 7 hela veckor! eftersom vi ha praktik mellan loven! ;) soooft.  ikv blire body pump iaf! sen får jag se vad jag hittar på, ha ju lov nu ;)



elektriskt hår?


Sara

Sköönt med lov! :D städar du på verkstan nu eller var jobbar du? Var ska du va på praktik? :)



2011-03-03, 22:01:24 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?