skön dag!

2011-03-01, 18:25:04 / Kategori: Allmänt
har nyss kommit hem från jobbet! och innan det så va ju jag & sara på stan! läängee! ja hittade bara lite smycken, leggings & en mascara! men inga kläder, ja som va sugen på de..medans sara shoppade loss! men ibland hittar man inget som faller en i smaken så att säga ;)  då slapp ja ju slösa pengar! haha..

ikv vet jag inte om de blir nån träning..får se hur de blir! är namligen sugen på skoter men våran är pajj så kan inte ta den.. :( ska gulla lite med nån?


den godaste sallanden jag ätit i mitt liv!!! :D




Sara

Det är ju inte roligare här än i sverige heller, hah! :P Har ni sportlov nästa vecka? :)



2011-03-01, 22:10:16 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?