onsdag..

2011-03-23, 15:55:56 / Kategori: Allmänt
idag känns som en trååkdag! känner mej trött och tråkig..har inte alls lust att göra nånting, typ bara lägga mej och sova å vakna imornbitti :P de hade vart skönt! men träna måste jag göra annars får ja ångest typ även fast jag inte vill ibland! de är nog en rutin jag har! :P men ja skippar bodypumpen och ska nog köra core med vanya men först ska vi till salongen för hon ska jobba en stund och medans så ska jag tvätta håret å prova silverbomben jag fick av henne igår eftersom hon blir mörkhårig på torsdag! :) jag skulle också vilja göra värsta förändringen, men ska hålla mej till blont nu resten av mitt liv typ? :P  
måla naglarna måste jag också göra..kanske nu? men jag vet inte vilken färg :P haha..  





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?