jobba

2011-07-15, 14:18:35 / Kategori: Allmänt
ååh va jag inte vill jobba helg...men man får tänka pengar! 

idag har jag & vanya vart å käkat lunch på HP..hade de trevligt hos johan igår, fin lägenhet! :)  vill också flytta!


taggar holmön!!!!!!!!!!!

Sara

Sannee! Jag vill kom till Sverigeee! :( Jag jobbar också lördag, sen har jag bara två veckor kvar så är jag ledig två veckor innan skolan börjar. Ska ni kom ti Finland nå mer i sommar? När isf? :)



2011-07-15, 16:36:22

lovisa

Hej är allt bra idag?:)

Just nu har jag en tävling där du kan vinna en VALFRI VARA; det kan vara allt från badmode till jackor, väskor, smycken, skor, plånböcker mm av märken som chanel, dior, ed hardy, converse och många fler!

allt du behöver göra för att delta är att välja ut en vara du vill vinna och kommentera att du är med men länken till din vara, om du vill läsa mer/delta klicka här: http://lavitadilovisa.blogg.se/2011/july/vinn-valfri-vara.html#comment



2011-07-21, 14:41:40 URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Sara

Jag börjar skolan 15.8 och lär ha mycket att göra då när jag flyttar..:( Men hur länge ska ni va då? :)



2011-07-21, 18:12:26



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?