nu är man gaddad

2011-01-03, 22:19:12 / Kategori: Allmänt
haha, nu har jag äntligen gjort min efterlängtade tattuering :D niceeeeee. idag har jag & sara vart i stan, tobba fyller ju  hela 22 år imorn så köpte pressent åt han :) nu ska jag snart dra till tobba, är hos sara nu.. peace! :P






Jenny

Kanske lite stor men du slipper juh att se den i alla fall



2011-01-04, 08:08:27

sanne

"jenny" att du änns orkar kommentera? tror du att jag är missnöjd över den? jag ville ha den stor, så äre ba. de är min kropp och dessutom ska jag kolla på den varige jävla dag!;) fegt att inte lämna ut din blogg om du nu har nån, eller epost? nu är alla tvungen att se detta men jag bryr mej inte!



så ni som tycker den är ful, komentera inte, håll det innom er! peeeace



2011-01-04, 16:03:03



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?