jag fattar ingenting?

2011-01-13, 21:08:54 / Kategori: Allmänt

tänkte nyss spara massa bilder från min egen dator som ha fett me virus! tänkte att jag skulle lämna in den på måndag, men nu när jag startade den är den som helt ny!? what?? och på usb som jag tänkte ladda över alla bilder på hittade jag massa gamla bilder som jag alltid velat ha kvar så nu är jag HAPPY! :D men den stora frågan är, vad har hänt? ha bara haft av den under lovet..aja ja klagar inte ;)

här är massa gamla bilder! :) njut ;)


haha, mee


näringsläran! östra


<3


på hajk, 3 dagar i skogen! minns ni vårt minitält ;)


jag sara & sandra sov i detta lilla tält i 3 dagar..fötterna va typ utanför!


ahhaa, sööt sara


smile?


smile :)

tobba rider :P


vi skulle på bröllop :P


bussresor på morgon till skolan glömmer man aldrig ;)


korrt håree ;)


riddare ska vi föreställa?


poséeee


ahaha sööt sara i´gen ;)


ååh mitt hål i ögonbrynet <3 som typ dog den kvällen, skolavslutning.

 


JENNYHAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

GODMORGON :)

hoppas du sovit gott?



VILLE BARA SÄGA ATT JUST NU PÅGÅR EN TÄVLING HOS MIG DÄR DU KAN VINNA TANDBLEKNING,GÅ IN OCH TA EN TITT VETTJA? :)



2011-01-14, 09:18:22 URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Sofie

:)



Några planer för helgen?

Ha en fin lördag!



2011-01-15, 09:55:48 URL: http://skis.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?