inte min dag..

2011-01-17, 15:07:33 / Kategori: Allmänt

igår kväll då jag skulle sätta i kupevärmarenglömde jag lyset på i bilen, så gissa om bilen startade imorse? NEJ. så så vare bara att mixtra me startkablar å så..min stereo var även död! :( hatar att köra/åka bil utan musik! hur som hellst så tog vi oss till skolan, fast blev lite sena.. :P och nu när jag kom hem så lyckades jag få igång stereon! annars gick "första" skoldagen bra! (började i torsdags, men alla lärare va utomlands typ så fredag hade vi inte heller lektioner)

ikv blire nog träning! dags att komma igång igen efter lovet! ;)


JENNY HAMMARSTRÖM - MITT LIV SOM MAMMA

sv: okej(:

jag ska snart laga lite mat och fixa lite här hemma :)



2011-01-17, 17:04:38 URL: http://jennyhammarstrom.blogg.se/

Sara

Det är ju super skönt med bastu, speciellt när man är så frusen hela tiden! Jag kommer bara jobba helger nu som då, så det påverkar inte skolan :) Jag har också tränat idag, spinning. Men nu sitter jag och äter blåbärspaj och vanlijglass! ;) Hur är det med dej nu då? :)



2011-01-17, 18:25:27 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?