börjar inte skolan fören måndag!

2011-01-13, 19:35:42 / Kategori: Allmänt
och vi for till skolan imorse, självklart har vi inga lektioner, men de får man inte veta! jälvla idiot skola. alla lärare är typ utomlands.. aja då kan vi fara tidigare till holmön imorn! :) de blir jag tobba johan & erik som far! blir mys :) vi ska köra massa skoter, pimpla, grilla, chilla, supa och bara vara ute i friskluften hela dagarna (helgen) :) skönt! så nu ska jag sätta igång att packa massor av varma kläder! sen sova för jag är sjukt trött :P

övningen som vi var på igår sög förövrigt! ingen upplevelse som lärarn sa att de skulle va. men aja.  igår fick ja även stå ute i kylan till halv 11 på kvällen och fixa bilen.. tur min broder ville hjälpa till annars hade jag väl stått ute hela natten? bytte kabel till basen så sätet där bak va uttaget och allt bara huller om buler, men nu funkar det kanon iaf! :D

ha en trevlig helg! ses på söndag eller måndag! :)









KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?