söndag!

2011-02-27, 13:44:05 / Kategori: Allmänt
har nyss kommit hem från en rolig skotertur! har nog aldrig skrattat så mycket åt pöjkarna när dom leker och flyger av hit å dit :) själv vart jag övertäckt av snö! jag tobba johan jocke & erik for iaf ut vid kl 10 och for till bussjö och sen tillbaka till holmsund och grillade, gött! :) nu ska jag strax hoppa in i duschen sen blire middag hos tobbas mormor som ha fyllt år! sen blire nog BB hos wille som vi sa igår men planerna blir ju ändrade stup ikvarten, så man vet aldrig..:P

igår blev det hos jocke för johan va trött..så de blev inte hans stuga.. de va iaf jag tobba wille jocke & erik vi såg ba på tv å chillade å drack lite bärs ;) men ja ha då haft en helt nykter helg! skönt ändå. senare drog vi på max!






jocke smälter in!

lovisa

SV: kan va härligt med hemmafester me D:



2011-02-27, 14:35:47 URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Sara

Bara jag hade pengar och tid vore jag där redan nu! :D Senaste tiden har jag sovit riktigt dåligt, men jag tror och hoppas det börjar vända nu.. :)



2011-02-28, 12:01:04 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?