känner mej som en zombie

2011-02-22, 18:04:33 / Kategori: Allmänt
har kännt/känner mej jätteslö & trött idag, de är som om bena ba vill vika sej typ..men de är ba att härda! ha nyss kommit hem från jobbet och ska snart dra och träna, även fast jag verkligen inte har ork eller lust idag! men men ska man va fin får man lida pin ;) skolan var iaf slapp idag, hade svenska prov imorse..hade inte pluggat! tur man fick göra grupp prov! sen resten av dagen kom de några personer från HSO (handikapp föreningens samorganisation? typ) dom själva hade nått slags handikapp, ena fick en stroke när hon va 19år, den andra hade blivit påkörd av en buss & ena  fick ett utvecklingsstört barn. så dom berättade om sina liv å så.. vi fick även fika :P



blir en gammbild idag!

Sara

Jag tycker jag har sjuka ben muskler hela tiden nu, fast jag inte tränar så mycket. Men fr.o.m denhär veckan har jag 6 timmar gymnastik i skolan varje vecka, men tiderna passar inte alls med gymmet så får se hur jag gör. Måste vel träna själv men det är så mycket roligare att gå på timmarna dom håller på gymmet än att träna på egen hand. :P

Annars är det bara finemang! ;D Längtar till allt som är längre fram, men jag börjar ångra resan lite! Vilket inte är bra.. Meen jag skulle ju vilja spara pengarna tills jag flyttar. Känns dumt att spendera allt på en veckas resa när man kunde köpa massor med bra saker till lägenheten för dom! :/



2011-02-22, 20:40:16 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?