tisdag

2011-04-19, 11:39:10 / Kategori: Allmänt
härligt väder idag!! :D ska strax kliva upp ur sägen å käka lite frukost! undra vad man ska hitta på idag, kanske en prommenad!? sen blire ju jobb sen ikv ska jag nog ta och byta till sommardäck å städa ur bilen! :P
igår va min sista "träningsdag" eftersom mitt kort gick ut igår å de är inte lönt att fylla på för nu minska som på passen och hur ofta träna man under sommarn? ja få börja powerwalka? dock så hatar jag att gåå..de är så trist! men man ha ju inget annat val :( bläää men var iaf duktig och körde 3 pass efter varandra! först core sen bodypump & sist spinning! ;)


Sara - Mamma till Nova

hehe, Ja då jag ha haft en bra helg. Jobbade på lördagen. :-P Men jag hade en mysig dag då jag slutade redan vid 19.30. :-P

Sj då?



2011-04-19, 13:22:57 URL: http://frokenkalmar.blogg.se/

evelina

Sv: okej ;)



2011-04-19, 13:52:03 URL: http://eevelinaandrea.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?