lördag!

2011-04-09, 12:42:54 / Kategori: Allmänt
har nyss kommit hem från tobba :) tänkte fara ut me skoter å grilla idag men jag insåg att ja inte skulle hinna..så for hem ist..måste hoppa in i duschen å fixa mej å käka å allt sånt innan jag börjar! ikv blire party igen hos elin! men ikv blire mer ös & mer folk! :D blir niice!

igår var de kul! jag sandra elin & daniel åt pizza innan dom andra kom, tjejmiddan blev inte av..men men de var kul igår iaf! jag och tobba cyklade faktist hem igår, tur han ha elcykeln ;) hahah..

ha en trevlig kväll!








joel va den ändå som inte ville va me på bild ;)

MADDES

Igår kväll lagade jag och killen mat tillsammans och hade fredagsmys. Såg trevligt ut det där. Vad händer idag?



2011-04-09, 14:43:59 URL: http://maddisenj.blogg.se/

ELIN- mode & vardag

fina bilder! :D <3

vad ska du hitta på denna söndag?



2011-04-10, 13:13:56 URL: http://elinpassanisi.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?