hemma!

2010-11-03, 19:09:20 / Kategori: Allmänt

sorry för att jag inte bloggade, men ärligt talat så orkade jag inte även fast ja hade tillgång till dator :P hah
kom nyss hem, nu är man less på köra/åka bil iaf..mina ögon är nog överansträngda..får väl snart huvudvärk..tur jag bara ska sova snart då :P

men hur som helst så har vi haft de kanon
! :D riktigt skönt att bara komma bort ett tag! dansgalan var faktist riktigt kul!! även om de inte var min musiksmak om man säger så..haha jag & malin dansade så mkt att jag fick blåsor.. :P haha men sista timmen vart man less och kunde knappt gå..så höll nästan på somna på en bänk inne på toan :P aja..sånt händer.. sen hade vi en fläskkväll på söndag och så var vi hos sara och fikade och träffade släkten min, han även med mathandling på dagen :P på måndagen var vi å hälsade på min farfar & disa sen på kvällen kom sara och bastade och vi spelade ett spel (rappa kalja) sjukt roligt! sen vart de film bara :P tisdag vart de stan sen ihoppackning och städning :P nä usch nu vill jag sova, har vart vaken till 3-4 varige natt :P och lyckats kliva upp nogorlunda tidigt... här har ni lite bilder! imorn får ni se vad ja köpt.


erika & sara på bussen på väg till galan :D


kusinerna :D henrik & sara!


....


visst var de lite av de äldre stuket, men dom va party dom me ;)


smokkaaattt


henrik & sara  ;D


dancing in the moonlight..


<33


hampe nördar


malin gör pommes och chiken nuggets :D


spel & masssa gööött


bastuuu :D


på stan ; )


jag leker lite


hampe & malin lekte också


hampus hade tejpat för vattenkranen och då blev resultatet så här när
jag skulle borsta mina tänder..


en trött malin!

 


Sara

Nejmen usch vilka bilder! Haha :D Super kul att ni kom hit tycker jag! Bara att vänta på ett passligt tillfälle när jag kan komma och hälsa på er nu! ;D



2010-11-03, 21:46:37 URL: http://kalderbaata.blogg.se/

Malin

när fan tog du den där bilden på mej när jag sov? :O haha



2010-11-03, 22:48:42

w :)

min helg har varit bra:) din då?



2010-11-04, 23:47:00 URL: http://wiima.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?