hejhejhej bloggen!

2010-12-20, 16:46:21 / Kategori: Allmänt
tyvär blire inga bilder..tråkigt, så ni behöver inte läsa, men jag tänkte bara berätta lite vad jag ha gjort på sistone :P

fredags: stan, filmkväll hos tim, sen fest hos grögge dock va ja nykter.
lördags: fest hos grögge sen blev de krogen. även catfight! kul
söndags: skoter hela dagen, sen film se sara!

idag har jag & malin bakat :) sen drog vi på strömpilen, hampe följde med också..ikv blire träning (spinning).
imorn blire supa!!!! :D bloggar på onsdag! lovar att ta bilder tills dess också.

min dator kommer jag inte kunna använda fören skolan börjar igen för då måste jag lämna in den som sagt! fett irri! så de blir nog ganska lite bloggande under lovet.. :( buhu..


har fått sjukt mycket snö, ungefär såhär såg bilarna ut i morse! sjukt..



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?