hemma från turkeey!

2010-08-27, 23:54:40 / Kategori: Allmänt

vi har haft de jätte skönt och kul :D man skulle ha vart några dar till..men men vi har för de mesta legat på stranden hela dagarna utom en då jag hade bränt min rygg så kände inte för att sola alls ;P och en dag åkte vi på en båt tur med grabbarna och på den hade vi all inclusive så de vart mkt öl och mat ;) de va nog de bästa tyckte jag, man såg sköldpaddorna simma i vattnet där vi badade och sånt ;P sen en kväll var vi allihop ute på krogarna och festade..bilderna får säga sitt! :) ska lägga upp bilder på allt ja köpte imorn om jag hinner! för de vart en del shopping sista dan när jag insåg hur mkt pengar ja hade kvar ;)


the beatch


ballkongen


käk


supergod sallad!


de vart några drinkar när man fick de flesta gratis eller på happy hour!


grabbarna gillade att bli dränkta, men ja tyckte de va mindre kul att få
kallsup av salt :S


käk!


efter käktet blev de en tur runt i hela alanya typ


uppradade ;P


mitt favvo ställe va nog norden bar, turkara va riktigt trevliga och de
va ett nice ställe me dans och uppträdande :)


ser lite sur ut?


här börjar båtturen


insmörjning;)


hj


baaaaaaaaad


hopp från båten

ryggplask?


stek?


typ ännu mer steek ;p


hämtade flaska för flaska ;p


satt på balkongen och chillade och så kom dessa två kameler


red vs niggah


stort plus för denna drink!!!


mm


förfest


på the doors


samuel ser då nöjd ut


på hawanna!


seriöst samtal på G



mer bilder kanske kommer sen samtidigt som all shopping, kändes lite drygt att ladda upp alla för detta är nog inte änns hälften ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?