party in the usa

2009-11-30, 16:59:37 / Kategori: Allmänt

kunde verkligen inte sova inatt, aja sånt händer. imorse mådde jag även lite dåligt men de är över nu ;)
sitter nu nyduschad & övertaggad på? ja vet inte vad, kanske är de min & freddes fest på fredag, eller är de bara för att jag fyller 18 på torsdag :D eller kanske ikea me mina älsklingar på söndag?
föresten så ha min lilla älskling malin klarat teoriprovet idag, GRATTIS, hoppas de går bra me uppkörningen på onsdag:D nu äre bara jag kvar känns de som..?

jag är lat! nu måste jag fixa ett legg, men de känns jobbigt att springa å ta kort sen på banken eller polisen å mixtra där..men ja hade ju som tänkt att dra på krogen på lucia.


ifredags så vet ja inte riktigt va vi gjorde, satt i saras rum och drack,
men de va mysigt, vi var även lite busiga och klädde ut oss ;P hahah


<3




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?