projektarbete, prommis, pengar...

2009-05-06, 16:43:36 / Kategori: Allmänt

idag har vi lyssnat på projektarbeten som 3:orna har gjort, de var ganska intressand och kul att se vad dom gjort! de var nåra som hade haft friskvårdsläger för 8 - 12 åringar de lät superkul & man vill ju hellt ta något praktiskt och något man är intresserad av.jag &sandra har redan börjat fundera på vad vi ska göra efter sommarn då de sätter igång.. heh

ikväll ska jag ut och prommenera med sara och malin, de är något vi gör måndag tisdag och onsdag. superskönt! imorgon ska jag äntligen träna som jag inte gjort på 3 veckor, snacka om att jag kommer få träningsverk! men de kommer kännas bra.

jag har nästan "panik" eller de känns inte bra inför sommarn för jag har inte fått något SOMMARJOBB ÄN och jag kommer nog inte få det heller eftersom de är 92:ornas tur iår, that sucks. jag MÅSTE ha pengar i sommar annars är den förstörd. jag får hoppas på att jag hittar ett!

nu ska jag göra mig middag sen kila iväg till sara, puss!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?