holmön/postrodden

2009-06-28, 18:07:38 / Kategori: Allmänt
jag & tobba kom ut i fredags vid 6 tiden, senare vid 9-10 kom jiohan & erik ut! vi var på panget nästan hela kvällen. lördag var det postrodden, fiskade & solade på dagen sen vart de middag och sen ner till hamnen för att se båtarna som kom iland :) de va jättekul på kvällen, mycke folk & fest! jag träffade även min kusin & farbror, länge sen! de ända dåliga var att jag tappade mina nya brillor i vattnet när jag hoppade mellan båtarna :/ erik tappade bort en sko. ahah.



fredagskvällen..nå öl innan panget

                                erik & johan, panget

                                     vänta på masken & pojkarna

lördag, fiske & sol,

tobba hoppas på en gädda..

vi fick ta av oss skorna för att ta oss ut på en liten ö, ängsön.

på ängsön.

vi åkte såklart packmoppe, träsmak i stjärten, vi brände oss även i 45 mins
åkande..


                                           postrodden!

                               båtar rullar in eftersom..

                            mycke båtar & folk

                              sitter i gästhamn å kollar.







                                                       middag!

                                                    mums,!

                                          klar för kvällen !

                          fick sjuts av jean ner till hamnen.



                                fredde & hampe hängde me ett tag

                                          söndag  hemfärd



                                                    stek!


nu blir de lungt resten av dagarna! sola & slappa, kommer hem på onsdag! Linn & matte kommer ut imorgon.











KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?