less

2009-06-02, 22:27:28 / Kategori: Allmänt

nu när jag äntligen fått mobilen så är den likadan märkte jag idag, laggar å stänger av sig! blir nog att lämna in den igen, men jag har då hunnit tagit några bilder iaf!


 ute på prommenad! sara, jag & malin! :)


sara drar över oss i linfärjan vid sagoslottet ;P

idag har jag pratat med syon som jag sa igår..syon sa att de fanns en minimal chans att jag kommer in eftersom jag är sen med ansökan, och att jag kommer i andra hand. men jag fick ansökan och ska skicka in de..får se om det finns nån plats som jag hoppas på..annars blire att plåga sig igenom sista året..och sedan plugga omvårdnad, får se vad som händer.



igår var jag me mamma och hampe på stugan i obbola och fixade upp lite..jag körde trimmer för första gången tror jag? hah. sedan vart de övningskörning runt i obbola, de gick faktist ganska bra!  :)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?