härligt!

2009-06-08, 22:26:49 / Kategori: Allmänt
Idag var det brännboll i skolan, så jag & sandra var bara och lämnade igen böcker å kastade massa saker! alltid skönt när skolan nästan är slut då man knappt bhöver fara ;) haha..såå idag har men ju typ vart ledig hela dagen så jag, malin & sara gr var ute i solen med hennes hund som hon fått! så sööt!! essi eller essie, vad den nu heter? ;p







                                                jag & mallan!


                                    essi & sara i ljumviken!!


                                                           trött vart hon..


                               lite mer chill i solen ;)


                    sara ga, hon var med oss på en prommenad nu ikv!


jag har nyss kommit hem, vart ute och övningsköst en sväng!..nu blire sängen..och jag har ingen aning när jag börjar imorn?? ledig kanske ?? ;) näe. måste till skolan och städa ur skåpet. GOD NATT!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?