hemma nu! massor av bilder från lägret

2010-06-09, 12:09:06 / Kategori: Allmänt

lägret var kanon ändå! och vi har haft sol hela tiden förutom idag när vi just skulle fara hem :P men iaf så sov vi i militärtält och det var jäkligt oskönt..så ja ha lite ont i ryggen men vad gör man? vi har haft rikgtigt roliga övningar faktist men vissa var även väldigt jobbiga men då äre ba att ta fram musklerna och visa vad som går för? ;P hehe. rökdykningen var helt klart häftigaste grejen ja gjort typ..tänk er att sitta i en brinnande kontejner? skulle ni våga? ;) med mask och allt tungt vare också..och man kände hur det började bränna på axlarna tillslut, men de va kul! efter vi hade gjort det så tog jag & felicia oss ett dopp och de var kallt vill ja lova! vi har även räddat folk i vattnet vilktet jag & felicia va snabbast på ;) hihi...pinsamt för brandmennen..aja nu orka ja inte skriva merbilderna får säga sitt! nu ska jag hoppa in i duschen!!!!!!!!!!!!


tältuppsättning


vi bestämde sovplatserna ;P


redo för övningar!


här fick man bygga en egen bår som höll! vi lyckades med filtar och pinnar/träd.


chill


hamburgare till middag ;)


livräddning i vattnet! anton i orange våtdräkt!


livräddning på G


michelle ska räddas också ;) hennes dräkt började läka in vatten ;P


jag felicia & michelle är berädda på att rökdyka! ;P


felicia gillar att sova..


sovsäckmongo..


jag & felicia som nyss har badat, kallt!


maaaaat


värmen vi fick på natten...inte mkt till värme


ihop packining!


på väg hem! 







en bild sen i höst/vintrast när vi hade övning!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?