då kör vi igen!

2012-10-15, 19:59:32 / Kategori: Allmänt
 
i´m back, dock inte lika ofta som förr..men åtminstone 1gång i veckan hade jag tänkt! bara för att ni finnar ska få veta vad som sker på denna sida! ni måste skaffa bättre mobiler så ni kan ha instagram! det är ju nya "grejen" bästa någonsin också! ;) men man kan ju tydligen ha de på datorn också!? instagram.com?
 
förra veckan kom jag igång med träningen iegn efter sommarens bravader, nu ska sommarkilorna bort och lite till!
fit är mitt mål...nån gång. i veckan blire träning för de mesta, stan nån dag också! ledig på dagarna hela veckan då jag jobbar natt inattl och imorn! så snart blire att dra iväg och jobba! förressten för er som inte vet så fick jag jobb på neurologen på sjukhuset för ca en månad sen! så det är ju nice, trivs jättebra också! :)
 
taggar helg då sandra å vanya ska ha sin födelsedagsfest! de blir nog fet..! drygt man ska jobba men börjar sent dagen efter så de är v äl ändå lugnt! :P hahah. lite bilder från senaste tiden :P
 



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?