hemma igen..

2010-06-13, 15:39:09 / Kategori: Allmänt

de har vart riktigt skönt & mysigt på saras stuga, vi badade som sagt badtunna, grillade, fiskade & såg film och fläskade! dock kunde inte ja sova inatt för bäddsoffan lutade neråt vilket håll jag än låg åt..så tillslut gick jag å la mig i en annan säng och hade en handuk som täcke ;P men ja kunde bara halvsova..sen kom sara och fråga om ja ville gå upp (tyckte de va konstigt att sara va vaken före mig) hon trodde kl va 10 men den va halv 5 på morgonen, men vi gick upp ändå och fiskade å sånt! mysigt! sen har vi bara packat & städat ihop..

imorgon börjar jobbet! så ikv blire tidigt!


en liten spindel som sara va rädd för ;p


chillar innan maten!


mm


gooooootttt!


gött!


här börjar vår morgon kl halv 5 ;P


fiskartime


ro ro ro


en öring!


vi stannade på vägen hem för att fiska lite mer ;P


och wille fick en men den släpte


min tur att fiska ;p

 




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?