fredag!

2010-06-11, 16:31:59 / Kategori: Allmänt

har jobbat för de mesta idag på verkstan..sen for jag & tobba till stan och skulle byta min stereo som kruppar men ja fick ingen ny så fick lämmna in den på lagning å de kommer ta upp till 2 v att få tillbaka den, men som tur är fick ja låna en :) får se vad som händer ikv!

igår när vi va och skulle fira freddes student så fick man då inte se mkt av han för han hade dekkat! tur man inte tog studenten igår iaf, fan va hemskt med trappan som rasade och 13 personer fick åka in på sjukan..och dom stängde även halv 1 sa malin..så de sög tydligen! misslyckad studentfest säger ja bara :P


käk  utan fredde


grillat ;)


jag hittade snö igår! sjukt!!!!


min lilla pingla för er som inte vet ;)




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?