onsdag

2012-02-08, 20:23:47 / Kategori: Allmänt
praktiken gick ganska fort idag, fick fara på 2 undersökningar, på rönken och ortopeden! de va kul! :) men sånt roligt händer ju inte varige dag..och de ha kommit 3 danska studenter i min ålder, kul & nu känner jag mig inte så ensam där, men fattar dock inte va dom säger..så ibland får dom förklara på engelska som jag dock inte heller är så bra på haha :P  hoppas ba morgondag också går fort så jag får va lediiig!! kunde inte sova nå bra inatt heller så är sjukt trött. igårkväll for vi ju som sagt till kasa och grillade! myys! :) funderar på att faktist träna imorn för första gången på typ 3 månader..



Susanne

Där ser du ! Det blir bättre du måste ju ge det en tjans. Å nu får du ju både öva på danska å engelska ha ha...

Man måste ju ha lite tråkigt i bland också ..... Eller hur ?

Vi syns



2012-02-08, 22:13:25



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?