onsdag!

2011-05-11, 17:48:20 / Kategori: Allmänt
slutade halv 12 som vanligt! så jag vanya & sandra for & köpte lunch på hp (ojoj onyttigt!!!!!!) och drog till gamla efs stugan eller va de heter och käkade :) sen la vi oss och stekte lite..skönt! :) sen ha jag duschat & vart me sara ett tag och hämtat några paket å så :) nu väntas de bara på middag sen kl 7 ska jag fara och träffa personalen som jag ska jobba med i sommar och förmodligen få lite info? sen blire väl 21 eller nått spännande :P




Sara ~ mamma till Nova

Ja du jag ska jobba dubbelpass idag! Börja vid 15.00 igen! :) så bara slappa, eller jag funderar på att gå och låta hundarna badas lite :) innan man börja jobba! :) sj då?



2011-05-12, 11:50:40 URL: http://frokenkalmar.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?