tisdag

2011-01-11, 13:20:45 / Kategori: Allmänt
nu var de ett tag sen igen :P sorry. men i helgen har jag iaf tagit de lugnt eftersom ja ha vart sjuk..jag & tobba va me johan erik micke tove & fredde i fredags, vi bara såg tv och spelade kort, vi va även me dom i lördags men då va vi på johans stuga och killarna bastade medans jag & tove & fredde spelade kort! :)
nu är min bil fixad iaf, har ju besiktning idag..hoppas den går igenom, men finns en risk att den inte gör det..

nu ska jag bara duscha & fixa naglarna.. sen chilla! :)

imorn äre "skola" men ska inte till skolan utan vi som har ambulans & akutsjukvård ska till polisutbildningen för en övning där riktiga läkare, poliser,sjuksköterskor, kanske brandmän ska vara och även dom som ska utbilda sig. vi ska iaf vara markörer "spela skadade" så de blir nog kul!torsdag blir första skoldagen! :) skönt me en mjukstart!;)





KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?