snöstorm & onsdag

2010-11-10, 16:54:19 / Kategori: Allmänt

ja, vi alla vet att de har vart snöstorm inatt och idag..nu äntligen börjar de iaf lugna ner sig! morgonen började med att gå ut i stormen och sopa av bilen, sen blev de lite skrapning av rutan också, jättekul verkligen! sen så var de liiite klurigt att ta sig fram också, men de gick helt ok ändå..lite läskigt äre ju när de bara styr och har sig!! men men annars så ha denna skoldag vart ok, blev lite trött och fick halft ont i skallen i slutet av dagen..så nu ligger jag i min säng och tycker synd om mig.. ikv blire nog bara film med älsklingen!! :)

haha, min lillebrorsa fick lov att skotta bort snökanten efter plogbilen

så jag kunde parkera nu när vi kom hem!!




KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?