länge sen nu.

2010-12-30, 13:17:03 / Kategori: Allmänt
oj, nu var de länge sen ja bloggade..men min dator är ju som sagt död av virus :(.. de senaste dagarna har de mest vart stan & shopping..och jag & malin ha även vart å käkat tackos på nattöppet för nån dag sen! igår va jag på en prommis med sara. idag blire lugnt hela dagen, ska duscha och bara chilla! sen ikv blire att handla lite mat inför nyår (imorn) :D måste även köpa alkohol ;) vi ska först va hos sara på middag några stycken sen bär de av på fest :) blir nog mysigt ändå :)

i julklapp fick jag:
- pressentkort
- pengar
- halsduk
- nagellack
- parfym
- snygga sätesöverdrag till bilen
- väska (pack/res)
- filmer
- shampoo, balsam
- pengar på mobilen
- bättre ljud till bilen
- godis

här får ni lite bilder på vad ja ha köpt i veckan typ, vissa är julklappar :P









hade även köpt en till tröja men den är spårlöst försvunnen :( mysko!!

Sara

Du verkar ju ha fått en massa bra grejjer i julklapp! :) Blir Finlands resan av nu efter nyår elr? :)



2010-12-30, 21:56:51 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?