gott nytt år!

2010-12-31, 13:26:57 / Kategori: Allmänt
nyår idag! :) taggar kvällen! kom nyss hem och ska snart hoppa in i duschen sen börja göra mej iordning :) som sagt blire middag hos sara först, sen blire fest!
igår va jag tobba jocke grögge jonas erik sara & wille hos johan & fredrik :) vi satt och chillade och dom söp lite, ja körde..och spara mej tills ikv ;)

detta ska jag ha på mej ikv!

älskar klänningen, såå fin! :) dock glittrar den av sig!


igår han jag även med att städa mitt rum..eller jag han bara städa mitt "sminkbord" ;) kläderna ligger kvar huller om buller :P hahha de får bli en annan gång!

före & efter.





golvet ser fortfarande ut så här :P hhaa

Sara

Okej, myckebt problem där med ilen då! Men ni får ta och komma en annan gång om det inte blir av nu! :) Jag, Erika och Joel planerade att vi ska komma i sommar! Haha, om det blir av att vi kommer får vi vel se, men det vore ju nice! :D Nu är jag bara så pank så det blir åtminstone in av förrän till sommarn.. :/



2010-12-31, 14:13:16 URL: http://kalderbaata.blogg.se/



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?