måndag

2009-05-25, 21:59:20 / Kategori: Allmänt
hejsan..ett tag sen ja skrev nu, jag är ganska dålig på skriva om nått, vill ha tillbaka mobilen så jag kan ta kort,bilder är mkt roligare! hah. ihelgen var de kulturnatta, först var jag & tobba med fredde och hans tjej på umedalen där hon bor, dom hade jätte många kattungar, så söööta! jag vill ha en. jag & tobba ska fundera om vi ska ta en. aja, sen for vi ner till stan å var me sara egon natta marcus..jag tycker att de inte va så kul på stan bara drygt att gå omkring, visst man träffar ju massa man känner å så men stan är inte min grej ;p haha.

i söndags så målade jag & tobba hans hus, jag var på taket och de var inte så lätt höll nästan på glida ner några gånger.

ikväll har jag sara & sara & malin vart ute och gått runt eljuspåret, man var ju lite smårädd att björnen skulle komma fram..men de var skönt och fint väder! nu ska jag och tobba snart gå och lägga oss! godnatt!

hoppas min mobil är klar snart så ni får se lite bilder ;)



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?