jao?

2009-05-19, 22:24:14 / Kategori: Allmänt
hej, har nyss kommit hem från sara, vi har vart på en prommenad och snackat om massor av saker. skönt att rensa tankarna! såå just nu sitter jag här och lyssnar på musik och funderar över nåra saker? imorn ska mammsen lämna in min mobil, hoppas att ja får en ny eller att de går fort att laga den! så drygt, ingen kamera eller musik..typ mitt liv! så nu måste jag sitta och mixtra med mp3n..
jaha, i helgen är det ju kulturnatta, undra vad som händer då? stan är bara drygt. men fest blire iaf!! ;)
snart sommarlov! fett skönt, jag är sjukt taggad men de kommer nog bli lite ont om pengar måste jag erkänna..
 familjen åker till finland helgen efter skolavslutningen, men jag ska inte med känns lite jobbigt, men samtidigt så har jag inte träffat pappa eller lillebror sen jul, men jag ska iaf se till att min kusin kommer över hit!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?