mobilen är tillbaka!

2009-06-01, 16:55:27 / Kategori: Allmänt
äntligen är den tillbaka! men jag har tyvär inte tagit någon bild idag, men de kommer!

jag har missat att skriva i helgen men iaf så var de yran! fredag vart de att dricka på stan, de var bara roligt! lördag var jag i fällfors, utanför skelefteå med tobba samuel foppa å fredde, där var det nästan föööör varmt och jag hade jeans, fy fan..vi kollade iaf på race. sen på kvällen åkte jag tobba samuel & ida upp för älven till stan, tog ca 1½ timme. vi hade även sällskap av 2 båtar till :) lite kyligt mot slutet bara, men de var mysigt!

imorgon ska jag prata med min syo på skolan! jag har nämligen planer på att byta skola och program till lilja och gå omvårdnad. det är värkligen självklart i min hjärna att de ska gå! tänk om det inte går? då vet jag inte hur jag ska göra. anledningen till att jag byter är för att jag ångrade mig förra året och tänkte att de var onödigt att gå om så jag bet ihop, men nu så SKA jag byta! med mina betyg kan jag ändå inte ta studenten och jag trivs inte på friskvård. omvårdnad är något jag iaf är intresserad av. ni får veta mer imorgon då jag vet lite mer om hur detta ska gå!

nu ska jag käka sen ut och övningsköra!



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?