midsommar

2009-06-22, 12:39:13 / Kategori: Allmänt
lite sen med att skriva men midsommar var iaf roligare än vad jag hade tänkt mig! :D började med att jag & tobba var hos han, fikade & spelade kubb! sen for vi till min stuga och käkade middag, oxfilé & potatisgratäng, mums! sen drog kvällen igång!
typ bara båtbilder men för de mesta så var vi i båten ;P



                                                     jag dårå..


                                  tobba på min stuga!

                                jonas & micke är redo för party!


                                hampe & johan, på väg till holma


                                                   tobba

 
                           på väg hem från holma, johan & yazmine


här hjälps man åt för att inte ramla ner i vattnet (pinkpaus) hahaha, men
dom ramlar... på hampe vår chaffis. bilden under.


han som är nykter åker i vattnet ;) båten fyldes även eftersom alla flög
på samma sida, tur den inte välte!

                                        tobba på G! ;) hos isak


                                            slitna & frysna?



KOMMENTARER

» NAMN
» E-POST

» URL

Kommentera inlägget här:

Kom ihåg mig?